  • Data: 2014-08-30 01:21:02
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Nie bardzo rozumiem... jakiś problem Cię męczy?
    > Chcesz nam o tym więcej napisać?

    Problem? Żaden. Oglądam bardzo dużo filmików z Hameryki o naprawach
    samochodów, tuningu i podziwiam ich narzędzia oraz czesci zamienne

    np półoś kompletna
    w Hameryce 110 dolarów w Polsce 900zł

    Jesteś świadom że ludzie wrzucaja filmiki ze sklepów? np ceny w Japonii
    albo w Norwegii i jakie tam ciekawe jedzonka mają.

    Tylko raz byłem w samoobsługowym ale to było w UK. W Polsce jeszcze nie
    czas na takie. Zbyt dużo złodziei tu mieszka.

    > W samochodzie?

    Możesz też podać. Ja mam w domu 30/2 Mbps a w samochodzie 4/1 Mbps

    Niektórzy youtuberzy sa bardzo płodni i to w Full HD więc zaciekawiło
    mnie jaki tam macie internet.

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.