-
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Wideorejestrator - zagadnienia z fizyki i matmy
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4bd5861b$0$17097$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
Message-ID: <4bd5a337$1@news.home.net.pl>
Date: 26 Apr 2010 16:29:11 +0200
X-Trace: news.home.net.pl 1272292151 80.52.166.102 (26 Apr 2010 16:29:11 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 25
X-Authenticated-User: anka.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home
.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275466
[ ukryj nagłówki ]lux wrote:
> Nagranie zaczyna się przy prędkości radiowozu 109 km/h o kończy na 100
> km/h. Trwa 3,5 sekundy na 100 metrach. Urządzenie wskazuje średnią 101,3
> km/h.
>
> Tymczasem z moich obliczeń czasu i drogi (3,5 s - 100m) wynika że
> prędkość wynosi 102,8 km/h! Można zakwestionować poprawność działania
> wideorejestratora?
Dlaczego założyłeś, ze ruch wideorejestratora był jednostajnie opóźniony?
> Kolejna wątpliwość to czy odcinek 100 m przy prędkości pow. 100 km/h nie
> jest za krótki do wiarogodnej rejestracji?
>
> No i sprawa jak ma się zwalnianie radiowozu (109 km/h -> 100
> km/h)podczas pomiaru do jego wiarygodności?
Moim zdaniem to ostatnie można zakwestionować, zależy jak daleko był za
Tobą przy końcu nagrania. Mógł przecież wyłączyć VR i dalej hamować.
wYDAJE MI SIĘ, że pomiar VR powinien być dokonany przy niezmiennej
prędkości.
--
cokolwiek
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.10 16:32 to
- 26.04.10 16:55 kamil
- 26.04.10 17:04 to
- 26.04.10 17:42 kogutek
- 26.04.10 17:49 kogutek
- 26.04.10 18:00 to
- 26.04.10 18:02 to
- 26.04.10 18:42 elmer radi radisson
- 26.04.10 20:07 Paweł Ubysz
- 27.04.10 00:01 Budzik
- 27.04.10 08:01 Budzik
- 27.04.10 08:01 Budzik
- 27.04.10 09:08 WS
- 27.04.10 12:52 kamil
- 27.04.10 16:54 moje_przedmioty
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=