-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
Date: Sat, 11 Aug 2018 21:06:25 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 46
Message-ID: <pknc3l$g3g$2@news.icm.edu.pl>
References: <pkkn94$81d$1@news.icm.edu.pl> <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
<pkl6k7$2u1$1@news.icm.edu.pl> <pkna2p$16ao$1@gioia.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1534014389 16496 78.10.177.126 (11 Aug 2018 19:06:29 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 11 Aug 2018 19:06:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pkna2p$16ao$1@gioia.aioe.org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637916
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-11 o 20:31, Kaczin pisze:
> W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
>> W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
>>> W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>>>>
>>>>
>>>> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
>>>> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system
>>>> automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali
>>>> jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów
>>>> zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie
>>>> udał się wyłącznie Teslom. ..."
>>>>
>>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>>>
>>> "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli
>>> co? Sami hamowali?
>>>
>>>
>>> Ten sam artykulik:
>>>
>>> "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
>>> pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i
>>> Mercedes."
>>>
>>> "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
>>> testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do
>>> reakcji!"
>>>
>>> "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów
>>> utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach
>>> o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach.
>>> Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla
>>> Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po
>>> zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
>>>
>>> *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW
>>> trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na
>>> wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system
>>> nie zadziałał w ogóle."
>>
>
> Próbujesz trolować, cienki bolku?
>
Mów mi 'kk', wuju :-)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=