  • 1. Data: 2018-08-10 20:58:41
    Temat: Żałosna Tesla :-)
    Od: kk <k...@o...pl>

    "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
    nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
    hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
    automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
    przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
    Teslom. ..."

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26

  • 2. Data: 2018-08-10 21:07:38
    Temat: Re: Żałosna Tesla :-)
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-10 o 20:58, kk pisze:

> [...]
    > automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
    > przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie

    Ale pierdoły.

  • 3. Data: 2018-08-10 21:57:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-10 o 21:07, t-1 pisze:

    > Ale pierdoły.

    Ale się rozwija, nie pierdoli już tylko o twizy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-08-10 22:12:13
    Temat: Smarkaty manipulator
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:

> [...]
    > automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
    > przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie

    "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
    Sami hamowali?

    Ten sam artykulik:

    "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
    pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."

    "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
    testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"

    "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
    pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
    nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
    przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
    pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
    przejazdów przez różne wzniesienia.

    *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
    przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
    razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."

    --
    Kaczin

  • 5. Data: 2018-08-11 01:20:35
    Temat: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:

> [...]
    > przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
    > razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."

    Wiedziałem, że nastąpi ofensywa zwolenników Tesli, ale co ze
    zwolennikami Twizy?

  • 6. Data: 2018-08-11 20:31:55
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
> [...]

    Próbujesz trolować, cienki bolku?

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2018-08-11 21:06:25
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-11 o 20:31, Kaczin pisze:

    > Próbujesz trolować, cienki bolku?

    Mów mi 'kk', wuju :-)