  • Data: 2017-11-10 04:25:25
    Temat: Re: [WinAPI] OVERLAPPED
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, November 9, 2017 at 7:21:40 PM UTC+1, DMR wrote:
    > Potrzebuję kogoś mądrego, żeby mi wyłuszczył, co i jak. :-)
    >
    > Rozumiem, że w ogólności działa to tak, że po wywołaniu funkcji w tym trybie można
    o niej zapomnieć - wykonanie bierze na siebie system, zawiadamiając o jej zakończeniu
    poprzez zapalenie eventa zaszytego w strukturze OVERLAPPED?
    > Dobrze kombinuję?
    >
    > Zapalenie tego eventa trzeba oczywiście przechwycić, ale to już inna para kaloszy.
    >
    > Czyli - jeśli odpalę ReadFile w tym trybie, to system będzie sobie gdzieś na boku
    czytał, dopóki nie przeczyta, po czym zapali eventa?
    > I może sobie przy tym grzebać w moim buforze? Tak bez ostrzeżenia? :-)
    >
    > A może z jakichś powodów lepiej użyć ReadFileEx?
    > Tylko nie bardzo rozumiem, w którym momencie ma wykonać się funkcja z ostatniego
    parametru...

    Przecież napisali:
    lpCompletionRoutine [in]
    A pointer to the completion routine to be called when the read operation is complete
    and the calling thread is in an alertable wait state.

    Jak skonczy wczytywać.

    pzdr
    bartekltg