  • Data: 2018-03-16 17:12:23
    Temat: Re: [WinAPI] Okno dialogowe jako główne
    Od: DMR <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Z tym co kto lubi, ciężko dyskutować, a nawet ciężko zadawać pytania :)

    E... Ja tam ogólnie jestem otwarty. :-)
    Ale otwarty, to znaczy otwarty na RÓŻNE opcje, a nie zamknięty na ich zestawy dobrane
    według doraźnego klucza... ;-)

    > A nuż... zadam pytanie, z jakich powodów ściśle użytkowych zastanawiasz się
    > nad modalnością głównego okienka dialogowego?

    Użytkowych? Żadnych. :-)
    Aplikacja ma wyświetlać jedno okno i może ze dwa-trzy inne, otwierane tylko do
    wprowadzania konkretnych zestawów danych, a ponieważ ma funkcjonować w systemie
    Windows Mobile, gdzie i tak zasadniczo widać tylko jedno okno, to mi to tito, czy to
    będzie okno modal, czy modeless... Chodzi mi tylko o aspekt techniczno-metodyczny.

    Ja wiem, że to muzeum, ale bebechy aplikacji są w C i działają, więc wolałbym tego
    nie zmieniać, a ponadto handheldy nie są tanimi zabawkami i propozycja wymiany całej
    stajni hardware'u na nowszy raczej nie spotkałaby się z entuzjazmem... ;-)

    Oczywiście, zawsze można zassać jakiś SharpDevelop (VS w podstawowych wersjach
    platformy Mobile zdaje się nie obsługuje), a na komputerkach zaszczepić Compact
    Framework i problem by zniknął, ale zniknąłby tylko pozornie - bo powyższe pytania i
    tak pozostałyby bez odpowiedzi... :-)