  • Data: 2018-01-09 21:28:16
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2018 o 19:40, Rob pisze:
    > Użytkownik "Piotr Karocki" <p...@i...org> napisał w wiadomości

    > To też jest do rozważenia, bo przyczyną chęci zakupu nowego smartfona
    > nie jest Windows, a wada fizyczna. Może jeszcze parę miesięcy wytrzymam.
    > ;-)
    >
    > Gdzie sprawdzać "postępy" w rozwiązaniach Microsoftu?
    darować sobie ten pomysł. windows phone (czyli najnowszy windows na
    telefony) nie żyje. jest trupem. tak samo jak windows mobile (jeszcze
    pojawiajacy się w nawigacjach) symbian i parę innych systemów/rozwiązań.
    W tym świecie są pewne standardy... i właśnie jeśli _nie chcesz_ dłubać
    w systemie i sofcie to się dostosuj. jak jesteś szpanerem - apple. jak
    nie, android. reszta sytemów? Dozwolona, ale jesteś na bocznym torze.
    Cokolwiek M$ wyda, ogłosi, za parę miesięcy anuluje. Gdy zrobi dwa kroki
    do przodu - nastąpią trzy w tył. Wielu chwaliło dawne nokie z
    guziczkami, solidnie zbudowane przez M$ nokie, ale bez wsparcia ze
    strony programistów, smartfon przestaje być "smart" a telefon z niego
    marny.
    Więc jeśli uciekasz od uzywanych urządzeń to kup sobie nowego redmi za 7
    stów, albo dozbieraj do jakiegokolwiek nowego flagowca. Może kiedyś tam
    w przyszłości M$ będzie robił telefony, moze jeszcze będzie setka
    producentów, ale w najbliższych 3 latach, będzie rządził android, z jego
    wadami i zaletami. android na którego działanie świadomi mają wpływ,
    mniej świadomi i leniwi narzekają.

    ToMasz