  • Data: 2017-06-01 19:51:35
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-01 o 00:19, Przyjazny pisze:

    > Ja mam bezpośrednie porównanie Windowsa 8.1 i Androida Marshmallwo i
    > różnica dla normalnego użytkownika jest taka:
    > * W Windowsie bez walki jest dobra klawiatura, takiej dobrej na A. nie
    > można nawet kupić za pieniądze.

    SwifKey... ta z Windowsa była tak dobra, że aż MS kupił SK :)

    > * W Windowsie wszysko działa płynnie, w androidzie wręcz przeciwnie.

    Zależy od sprzętu. Ja od 3 telefonów nie narzekam w normalnym
    użytkowaniu na działanie systemu.

    > * Konto MS łatwiej założyć niż Googla. Za to bez konta telefon z
    > androidem trochę działa, z windosem wcale.

    Tutaj nie wiem. Ostatnio jak potrzebowałem do testów założyć konto Gmail
    przez PC to utknąłem na podaniu nr telefonu. Więc niby masz rację.
    Jednak na moich oczach znajomy zakładał konto przez telefon i poszło mu
    całkiem żwawo.

    > * W Windowsie potrzebne różne rzeczy są od razu i działają (edycja
    > zdjęć, jakiś pakiet biurowy, zarządzanie powiadomieniami, mapy
    > offline). W Androidzie trzeba się naszukać.

    Zależy od telefonu - oprócz map offline u mnie wszystko to działało z
    pudełka.

    > * Z drugiej strony drugiej połowy użytecznych rzeczy dla Windowsa po
    > prostu nie ma.

    Połowy? :)

    > * Systemowe aplikacje do dzwonienia i SMSsów na Androidzie są tak złe i
    > niekonfigurowalne, że pojęcie przechodzi.

    ZNOWU! Zależy od telefonu. Ja do tej pory korzystam z systemowych apek
    do dzwonienia i smsówania i chodzą bardzo dobrze. Hengouts np. jednak
    nie trawię.

    > Generalnie żeby dostać to, co w Windowsie jest gotowe jak włączas
    > telefon, potrzeba cały dzień szukać aplikacji na Androida.

    Bzdura.