  • Data: 2017-06-02 10:16:20
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 2 Jun 2017 08:58:06 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No bo po co wpisywać.

    Jakdojade jest znacznie lepsza od googla.
    I tu sens apki jest.

    > Ale dobrze, że przypomniałeś - na Windowskie apka jakdojade się wiesza,
    > musiałem korzystać ze strony mobilnej, mało wygodne.
    > Na androidzie działa poprawnie, pokazuje rozkłady, pokazuje mapy dojść
    > do przystanków (na windowsie na stronie mobilnej mapy nie działały).
    > Kolejny kamyczek do tego kiblowatego windowsa.

    Tylko nie wiadomo - windows winny, czy programisci pod windowsa sa
    wiekszymi idiotami niz pod Androida (Marku - ala jakdojade dobrze
    dziala, to moze wiecej tych nieidiotow).

    No i ... co z tego, ze na Androidzie dziala lepiej, jesli bateria
    rozladowana :-)

    J.