  • Data: 2014-10-19 18:17:06
    Temat: Re: Wizjer elektroniczny
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-19 o 10:22, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Nigdy nie miałem okazji pobawić się aparatem z przyzwoitej półki (na
    > przykład ulubionym ostatnio A99) z elektronicznym wizjerem. Stąd parę
    > pytań:

    No to odpowiem jako, że używam takowego a wcześniej A77. Oba zachowują
    się identycznie.

    > 1. Jakie jest opóźnienie między tym, co widać w wizjerze, a tym co w
    > rzeczywistości?

    Praktycznie niezauważalne. Gdy jest naprawdę ciemno, tak, że w
    klasycznym wizjerze nic już nie widać, opóźnienia są zauważalne. Na oko
    do max 0.5s.

    > 2. Co zobaczę patrząc na krajobraz oświetlony wyłącznie światłem Księżyca?

    Zaszumiony obraz. Robiłem sporo zdjęć nocą i szczerze mówiąc nawet się
    nie zastanawiałem nad jakością tego co widzę. Mogę zaryzykować
    stwierdzenie, że można ciut lepiej się w scenie zorientować niż gołym okiem.

    > 3. A co będzie w nocy gdy jest nów i księżyca nie ma? Oczywiście poza
    > miastem :-)

    Ciemność :-) Cudów nie ma, to nie noktowizor.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek