  • Data: 2018-02-25 23:07:23
    Temat: Re: Włączanie / wyłączanie dysków
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/02/2018 10:00 AM, Budzik wrote:

    > Prawy klik na partycji - zezwalaj na indeksowanie - odhaczone.

    > Ano o to własnie chodzi.

    Mam komputer z wirtualkami i restaruje go tylko przy okazji jakiejs
    aktualizacji (czasem kilka razy). Do tego jest uzadzenie najwazniejsze w
    domu wiec nie ma co na tym oszczedzac (odowka tez chodzi non-stop) :)

    > W sensie ze w tym nas maja dyski sie krecic na okragło?

    U mnie chodzi na okraglo, na tym polega NAS, caly czas dostep do zasobow z
    kazdego urzadzenia w domu. Jesli nie kombinujesz z jakims PCtem z linuxem
    jako NAS to nie zobaczysz nawet roznicy na rachunku i bedzie calkiem cicho.

    > Bo jezeli tak, to chyba w kompie tez to moge wymusic...
    > Ja ich uzywam moze raz na 3 dni wiec raczej myslałem, zeby po prostu
    > lezały wyłączone i jak raz na 3 dni sie włącza to lepiej niz jak sie
    > właczaja x razy dziennie...
    > Co sadzisz?

    Raz na trzy dni to dysk zewnetrzny po USB mozna podlaczyc. Transfer moze
    byc lepszy jak po sieci z tanszego NASa.