  • Data: 2018-02-28 20:35:11
    Temat: Re: Włączanie / wyłączanie dysków
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-28 o 14:31, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Ale co "odpuścisz"? Myślisz, że gość nie wie, jakie są zasady?
    > On wie, tylko całkowicie świadomie ma je (jak i swoich rozmówców)
    > w dupie.

    Masz 1005 racji, niestety. :(
    Ten prostak już dawno (jeszcze jako "666") oświadczył, że ma w dupie
    netykietę oraz głupich dyskutantów stosujących się do idiotycznych
    zasad, że ważny jest tylko on i jego widzimisię. I w sumie ma rację
    gardząc tymi, którzy z nim dyskutują. Albowiem każdy człowiek mający
    choć odrobinę szacunku do samego siebie, takiego typa ignoruje. Tylko
    ci, którzy lubią jak im się pluje prosto w ryj, z zadowoleniem będą
    twierdzić, że to deszcz pada. A skoro tylko tacy z nim dyskutują, to
    chamidło ma podstawy uważać, że wszyscy jego rozmówcy są godni pogardy.

    > Więc po co dyskutować z takim? Do KF i niech dyskutuje
    > sam ze sobą i sobie podobnymi.
    >
    > Jeśli chamusie byliby konsekwentnie ignorowani, to naśladowcy
    > "raczej" by się nie znaleźli.

    Też mi się tak zdaje. Nie będzie dokarmiany, to szybko zdechnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/