  • Data: 2018-02-28 22:10:28
    Temat: Re: Włączanie / wyłączanie dysków
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj BaSk, 28 lut 2018 w
    news:5a96d3d4$0$587$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Wyjmij ją z KF-u, ona spełnia rolę mrówki, co to ciężką "pracą"
    > zarabia na swój posiłek. Jaką? Uczy tej odrobiny, istotnego
    > minimum-minimorum *wyrozumiałości* dla kobiety, wyrozumiałości którą
    > winien im jest *każdy* mężczyzna na poziomie. Niekoniecznie zaraz
    > jakiś dżentelmen, ale zwyczajnie nie-cham.

    Ja już wystarczająco dużo ćwiczę takiej wyruzomiałości w realu - bez
    obaw. Ale zawsze są pewne granice. My tu rozmawiamy o bitach i bajtach, a
    nie bitkach i bułkach :)
    Poza tym widział ktoś dowód, że Animka jest kobietą? Myślę, że zdolny
    facet dałby radę się tak podszywać.
    A ciekawe, jakbym tak na jakimś babskim forum o babskich rzeczach zaczął
    regularnie pisywać i doradzać - ciekawe jakby reagowały.