  • Data: 2012-10-13 17:17:26
    Temat: Re: Wlasnosc drogi, uszkodzona opona - pytania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Oct 2012, J.F wrote:

    > No to teraz sie dowiesz na wlasnej skorze czy to tak dobrze bedzie jakby tak
    > zamiast ubezpieczen OC kierowcy placili z wlasnej kieszeni, jak tu pewien
    > kolega proponuje :-)

    Przecież właśnie sprawca CHCE zapłacić z własnej kieszeni.
    W czym problem?

    > Ale moze dwie opony to nadal nieduza kwota :-)

    Ty chyba strony zamieniłeś miejscami!

    Właśnie to proponowano - sprawca szkody płaci z własnej kieszeni.
    I jak widać, z lenistwa tak płaci nawet nieobowiazkowo :>
    (ba, to może być uzasadnione - ile kosztuje czas pracowników, którzy
    będą się użerać z ubezpieczalnią?)

    pzdr, Gotfryd