  • Data: 2017-10-05 15:46:59
    Temat: Re: Woda, przelew i podciśnienie - robi się lejek i hałasuje
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kolanko bylo jak na filmie ? po obrocie wlot powinien byc znacznie
    > nizej ..

    I był.

    > jak pisalem obok - spodziewam sie wtedy pracy skokowej. Chyba, ze waz ma
    > duzy przeplyw i pracowalo na granicy zanurzenia - zasysajac powietrze.

    Pracowało na granicy zanurzenia, tzn. najpierw poszło do góry, tak żeby
    zalać najwyższy poziom, a potem spadło i tak już się utrzymywało, ciągnąc
    wodę razem z powietrzem i wytwarzając hałas.

    > A to ja slepy jestem i nie zauwazylem :-)

    Spodziewałbym się właśnie, że bez wężyka nie będzie tak się zachowywało :)

    > a pompa nie halasuje ?

    Hałasuje, ale z tym nic się nie zrobi, poza tym ten hałas nie jest głośny,
    daje się przy tym spać. Pompa jest zresztą założona na przyssawki, które
    ją wyciszają (nie pozwalają przenosić drgań na szkło akwarium).

    > Chyba o tyle rozsadnie, ze jakby to wszystko z gory splynelo na dol,
    > to bedzie powodz w pokoju :-)

    Nie będzie, bo z założenia będzie tyle wody w akwarium, żeby można było
    zlać tę z filtra całkowicie do akwarium :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]