eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWpływ obróbki głowicy na stopień sprężania › Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
  • Data: 2017-01-12 09:01:25
    Temat: Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-01-12 o 07:27, k...@g...com pisze:
    > Cześć.
    > Pytałem w innym wątku ale obiło się bez echa a sprawa dość intersująca.
    >
    > O ile w dieslu ma podobno dodatnie skutki to ciekawi nie jak wygląda to w benzynie?
    >
    > Jaki wpływ na pracę silnika benzynowego ma planowanie głowicy np. o 0,2mm? Na ile
    prawdopodobne jest pojawianie się spalana stukowego?
    >

    Zależy ile CR było wyjściowo. 0.2mm nie wniesie praktycznie żadnych
    zauważalnych zmian, a jak zbiera się więcej to są grubsze uszczelki po
    głowicę.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: