  • 31. Data: 2020-01-01 17:40:06
    Temat: Re: Wróblen
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-01 o 17:07 +0100, RadoslawF napisał:
    > W dniu 2020-01-01 o 16:01, Mateusz Viste pisze:
    > Czuć w twoim poście tęskonotr za komunistycznym skurwysyństwem
    > kiedy to urzędnicze ścierwo decydowało czym wolno mi jeździć.

    Te czase powoli wracają. Ustrój nie ten, urzędy też się inaczej
    nazywają, no i argumenty zupełnie inne. Ale co do zasady - suweren o
    poważnych rzeczach nie powinien móc decydować. Dlatego przecież
    głosujemy na ludzi, którzy mają za nas decydować o tym, co istotne.

    > Stać go na SUVa to niech go sobie ma.

    Ano pewnie, niech ma. Ja wskazuję tylko, że teza o braku postępu w
    motoryzacji na podstawie tego egzemplarze jest mało przekonująca - bo
    ten pojazd z założenia nie ma być postępowy.

    Mateusz

  • 32. Data: 2020-01-01 17:46:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-01 17:07, RadoslawF wrote:
    [...]
    > Czuć w twoim poście tęskonotr za komunistycznym skurwysyństwem
    > kiedy to urzędnicze ścierwo decydowało czym wolno mi jeździć.
    > Stać go na SUVa to niech go sobie ma.
    Zwłaszcza, że typowy miejski dupowóz do ciągania przyczepy z gruzem
    słabo się nadaje, a 150+ konny SUV (najlepiej RWD bądź 4WD) jest do tego
    jak znalazł. Co prawda do jazdy po mieście słabo się nadaje
    (parkowanie), ale gruz ciąga świetnie. :-D Można by rzec, że lepiej od
    traktora. :-)

  • 33. Data: 2020-01-01 19:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Czuć w twoim poście tęskonotr za komunistycznym skurwysyństwem
    > kiedy to urzędnicze ścierwo decydowało czym wolno mi jeździć.
    > Stać go na SUVa to niech go sobie ma.

    Wyobrażmy sobie swiat w ktorym kazdy jezdzi do sklepu bulgocząca v8 i
    depta pełen gaz od swiateł do swiateł. Czy stoperu do uszu beda
    wystarczajace?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 34. Data: 2020-01-01 19:47:39
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 30.12.2019 o 07:01, PiteR pisze:
    > Jako świeżo upieczony burżuj teraz tankuję tylko na Orlen żeby w pełni
    > wspierać pomysły Prezesa
    Ale po co tak kombinować?
    Nie lepiej zamiast emitować CO2 i inne zabójcze gazy udać się pieszo,
    pociągiem ewentualnie welocypedem do najbliższego biura:
    http://pis.org.pl/biura
    i tam złożyć datek w gotówce?
    Spiesz się, bo jak nasz najnowszy minister finansów zlikwiduje gotówkę,
    to trzeba będzie oddawać w naturze.
    Jacek

  • 35. Data: 2020-01-01 20:05:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.01.2020 o 17:07, RadoslawF pisze:

    > Czuć w twoim poście tęskonotr za komunistycznym skurwysyństwem
    > kiedy to urzędnicze ścierwo decydowało czym wolno mi jeździć.
    > Stać go na SUVa to niech go sobie ma.

    A w twoim... sam nie wiem co - obrażanie się na rzeczwyistość? Niech
    sobie kupuje co chce, ale ma rację, że SUW to w większoścu przypadków
    żaden optymalny wybór. A że to grupa dyskusyjna, to czemu miałby o
    swoich odczuciach nie napisać.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-01-01 20:32:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.01.2020 o 19:47, Jacek pisze:

    > Nie lepiej zamiast emitować CO2 i inne zabójcze gazy udać się pieszo, pociągiem
    > ewentualnie welocypedem do najbliższego biura

    Nie wszystkim CO2 szkodzi. Takim drzewom - wręcz przeciwnie.
    Pomyśl o tym patrząc na drzewa za oknem pociągu, którym
    udaje się do najbliższego biura Greta (bo chyba nie do
    szkoły, tak jak Adaś Miauczyński).

    https://zapodaj.net/80d50ccf5783b.jpg.html

  • 37. Data: 2020-01-01 20:35:37
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-01 o 17:46 +0100, JDX napisał:
    > Zwłaszcza, że typowy miejski dupowóz do ciągania przyczepy z gruzem
    > słabo się nadaje, a 150+ konny SUV (najlepiej RWD bądź 4WD) jest do
    > tego jak znalazł.

    Do ciągania gruzu nie potrzeba (przesadnej) mocy. Potrzeba przełożeń.
    Nasz rodzimy Ursusy miał raptem 50 koni.

    Ja w roli ciągnika, na potrzeby małego gospodarstwa rolnego, korzystam z
    Nivy - świetnie sobie radzi dzięki krótkiej skrzyni, mimo tego że ma
    "ledwo" 80 koni.

    > Co prawda do jazdy po mieście słabo się nadaje (parkowanie)

    No i masa. Samochód miejski powinien być nie tylko mały, ale także
    lekki, by nie wymagać kosmicznej dawki paliwa przy każdym ruszaniu.

    Mateusz

  • 38. Data: 2020-01-01 21:41:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 01 Jan 2020 16:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > To znaczy ile dostajesz z powrotem od litra?

    Kiedys bylo 4%, niby nieduzo, ale to jednak ~20gr taniej na litrze.

    Teraz jest mokazja
    "Do 31.01.2020 r. 2 razy zatankuj na stacjach BP
    i zapłać za każdym razem minimum 120 zł kartą mBanku
    Zwrócimy Ci na konto 10 zł. "

    Jakbym tak pojechal i zatankowal dwa razy po 121 zl,
    to nawet ponad 4% by wyszlo, ale ja lubie do pelna,
    to pewnie wyjdzie mniej.

    No i jak widac limit jest, mnie akurat pasuje :-)

    J.

  • 39. Data: 2020-01-01 21:46:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Jan 2020 16:01:56 +0100, Mateusz Viste napisał(a):

> [...]
    >
    > Moja Dacia Logan pali 4.6 w trasie i 5.5-6.0 w mieście, czyli mniej niż
    > maluch 20 lat temu. A malucha bije zarówno komfortem jak i osiągami.

    Jak ja pamietam, to maluch mi palil wlasnie tyle.
    Wiec postep tylko w komforcie.

    No i cos mi sie widzi, ze bardzo delikatnie jezdzisz, bo poza
    maluchem, to jak nie chca mi sie samochody zblizyc do tych danych :-(

    J.

  • 40. Data: 2020-01-01 21:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Nie wszystkim CO2 szkodzi. Takim drzewom - wręcz przeciwnie.

    Czyli gdyby nie działalnosc człowieka i emisja co2 to przyroda gwałtownie
    by umierala.. nice!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???