  • Data: 2017-02-18 02:49:20
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, February 17, 2017 at 8:26:30 PM UTC-5, Gil wrote:

    > Pisałem nawet wcześniej zanim Słon nie zginął w górach.

    Ta grupa jest mloda i powstala wiele lat po tym jak dzialala grupa foto.
    Na tamtej grupie pisalem od czasu jej powstania.
    Obecnie jestem chyba najstarszym uczestnikiem udzielajacym sie na tamtej
    nie dzialajacej juz grupie.
    Po dniach zaloby po tamtym sloniu, postanowilem honorowo zajac jego mniejsce,
    aby inni nie zapomnieli tragicznie zmarlego kolegi.

    Pozdrawiam
    Slon