  • 1. Data: 2017-02-17 03:29:40
    Temat: Wszystkie scierwa won!
    Od: Slon <z...@g...com>

    Chodzi oczywiscie o wszystkie scierwa, ktore jeszcze paletaja sie na tej grupie.
    Porzadnych ludzi malo tu zostalo, bo wlasnie scierwa doprowadzily do tego,
    ze porzadni ludzie przestali tu zagladac.
    Mozna ich policzyc na palcach jednej reki.
    Z wiekszoscia scierwa, poradzilem sobie juz w minionych latach.
    Obiecuje, ze dalej bede pilnowal aby gnidy pokroju jankow muzykow i weszmirskich
    nie mialy tu spokojnego zycia.
    Postkomusze mendy, tez nech sie pilnuja, bo bede tepil na ile bedzie to mozliwe.

    Ostatni rok 2016 byl dosc spokojny i mam nadzieje, ze w tym roku tez bedzie tu
    podobnie.
    Zycze zdrowia i pozdrawiam porzadnych ludzi.
    :)

    American Professional Photographer.
    Zygmunt Dariusz
    Slon

  • 2. Data: 2017-02-17 10:47:06
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-17 03:29, Slon wrote:
> [...]
    > podobnie.
    > Zycze zdrowia i pozdrawiam porzadnych ludzi.

    Szeryfie samozwańczy, ale to Twoje chamskie odzywki odstraszają
    porządnych ludzi. Poza tym to jest Usenet, on z założenia jest
    niemoderowalny. Po prostu więcej osób wsadzi Cie do KF-a.

    P.S. Niepotrzebnie odstawiłeś te leki.

  • 3. Data: 2017-02-17 19:26:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Zupełnie przypadkiem zaglądam (ostatnio zaglądałem tu rok temu) - a tu
    taka niespodzianka! Normalnie jak w opuszczonym szpitalu
    psychiatrycznym, w którym zawieruszył się pacjent i wziął sprawy w swoje
    ręce. Aż by się chciało sesję zrobić :)

    Było, minęło, bawiliśmy się kiedyś, ale to wyrośliśmy z tego - i dobrze!
    Jak ktoś ma ochotę, można się przyłączyć do grupy na fejsie albo do
    znajomych, zapraszam.

> [...]
    > Obiecuje, ze dalej bede pilnowal aby gnidy pokroju jankow muzykow i weszmirskich

    Polski profesjonalny fotograf, filmowiec, muzyk, projektant elektroniki
    rynku mediów, wykładowca i propagator tegoż rynku, człowiek niezależny i
    wolny, ignorujący wszelkiej maści świrów i zakompleksionych smutasów
    niepogodzonych z porażką życia :)

    Adam Śmiałek,
    niegdyś piszący tu jako Janko Muzykant

    http://przypadkiadama.com/
    https://www.youtube.com/user/smialekadam/videos
    https://www.facebook.com/smialekadam

  • 4. Data: 2017-02-17 19:58:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Było, minęło, bawiliśmy się kiedyś, ale to wyrośliśmy z tego - i dobrze!
    > Jak ktoś ma ochotę, można się przyłączyć do grupy na fejsie albo do
    > znajomych, zapraszam.

    No cóż, jeżeli komuś na fejsie jest lepiej... Mnie osobiście jest bardzo
    szkoda, że prawie wszyscy odeszli.

    Piotr

  • 5. Data: 2017-02-17 20:07:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-17 o 19:58, Uncle Pete pisze:
    > No cóż, jeżeli komuś na fejsie jest lepiej... Mnie osobiście jest bardzo
    > szkoda, że prawie wszyscy odeszli.

    Nie dało się, skończyła się tolerancja na błaznów czy po prostu ludzi
    złych i mściwych u podstaw. Po jakimś czasie okazuje się, że świat bez
    idiotów jest fajniejszy, przynajmniej tam, gdzie można się ich pozbyć i
    chyba większość taki wybrała, bo tu trochę już cmentarzem pachnie. Co
    ciekawe, znalazłem też kilka pustych kont takich kreatur, jakoś sobie
    nie umieją radzić w świecie, w którym nie można tak po prostu pluć
    drugiemu w twarz.

    Na fejsie jest odpowiednik grupy, ale nie chwycił coś, chyba formuła w
    ogóle się wyeksploatowała. Do udziału wystarczy anonimowe konto więc
    wcale nie ma zobowiązań do wrzucania zdjęcia każdego talerza zupy, którą
    się je. Jakby co:
    https://www.facebook.com/groups/pl.rec.foto/

    A.

  • 6. Data: 2017-02-17 20:17:29
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-17 20:07, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    > ogóle się wyeksploatowała. Do udziału wystarczy anonimowe konto więc
    > wcale nie ma zobowiązań do wrzucania zdjęcia każdego talerza zupy, którą

    Ja jakoś nie zauważyłem, żeby tych błaznów tu było za dużo - został
    właściwie tylko jeden, traktuję go jako atrakcję turystyczną.
    Przynajmniej mnie od lat nie przeszkadzały, kiedyś to były wojny, ale
    wiele lat temu.

    Co to jest anonimowe konto na Facebooku? Bo Twój link wymaga
    zalogowania, a swoje konto zlikwidowałem kilka lat temu.

    Piotr

  • 7. Data: 2017-02-17 20:23:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2017-02-17 o 20:17, Uncle Pete pisze:
> [...]
    > właściwie tylko jeden, traktuję go jako atrakcję turystyczną.
    > Przynajmniej mnie od lat nie przeszkadzały, kiedyś to były wojny, ale

    Było ich więcej, ale tu już prawie nikt nie pisze więc poleźli w świat.

    > Co to jest anonimowe konto na Facebooku? Bo Twój link wymaga
    > zalogowania, a swoje konto zlikwidowałem kilka lat temu.

    Nikt nie każe Ci podawać prawdziwych danych. Mam dwa konta fejkowe, na
    których jedynym znajomym jestem ja sam - oficjalny, do testowania
    różnych usług i czasem do polubiania okazji (np. w ten sposób mam
    internet w komórce za półdarmo). Z punktu widzenia usługi, nie ma żadnej
    różnicy między takim kontem, a "prawdziwym".

    Tak poza tym fejsbook jest kopalnią ciekawych ludzi, mniej więcej tym
    ciekawszych, im bardziej ciekawszym jest się samemu. W drugą stronę to
    też działa :) Bardzo fajny wynalazek, szkoda że nie powstał z dziesięć
    lat wcześniej.

    A.

  • 8. Data: 2017-02-17 20:30:24
    Od: ajt <a...@a...com.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 20:07, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > ogóle się wyeksploatowała. Do udziału wystarczy anonimowe konto więc
    > wcale nie ma zobowiązań do wrzucania zdjęcia każdego talerza zupy, którą

    Właśnie się zgłosiłem i nawet od razu zostałem przyjęty :)
    Tutaj nigdy zbyt aktywny nie byłem (ale za to, jak widać, regularnie
    zaglądam), więc tam pewnie też nie będę się jakoś szczególnie udzielał :)
    Andrzej

  • 9. Data: 2017-02-17 20:37:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > ciekawszych, im bardziej ciekawszym jest się samemu. W drugą stronę to
    > też działa :) Bardzo fajny wynalazek, szkoda że nie powstał z dziesięć

    Dla Ciebie fajny, dla mnie nie - za duży był dla mnie dyskomfort i
    proszę nie przekonywać mnie że nie mam racji, bo rację to każdy ma własną.

    Piotr

  • 10. Data: 2017-02-17 23:31:22
    Od: Starzec z Gór <d...@v...pl>

    W dniu piątek, 17 lutego 2017 03:29:44 UTC+1 użytkownik Slon napisał:

    No mamy dzięki temu kolejną martwą grupę.
    Świętuj dalej.
    Pozdrawiam Marcin