  • Data: 2017-02-18 02:57:16
    Temat: Re: Wszystkie scierwa won!
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, February 17, 2017 at 1:26:53 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
    > Zupełnie przypadkiem zaglądam (ostatnio zaglądałem tu rok temu) - a tu
    > taka niespodzianka! Normalnie jak w opuszczonym szpitalu
    > psychiatrycznym, w którym zawieruszył się pacjent i wziął sprawy w swoje
    > ręce. Aż by się chciało sesję zrobić :)
    >
    > Było, minęło, bawiliśmy się kiedyś, ale to wyrośliśmy z tego - i dobrze!
    > Jak ktoś ma ochotę, można się przyłączyć do grupy na fejsie albo do
    > znajomych, zapraszam.

    > Polski profesjonalny fotograf, filmowiec, muzyk, projektant elektroniki
    > rynku mediów, wykładowca i propagator tegoż rynku, człowiek niezależny i
> [...]

    Zawsze byles idiota wioskowy glupek,
    tylko nie wszyscy mi wierzyli gdy o tym pisalem.

    Teraz przeszlo roku nie zagladania, calkiem przypadkowo objawiles sie
    na moje haslo o mendach.
    Na pewno nie bedziesz sobie zdawal z tego sprawy,
    ze potwierdzasz moje o tobie opinie.
    Jednak kazdy w miare roztropny czlowiek uzna, ze znow zrobiles z siebie idiote.
    Szkoda mi ciebie jak zawsze w przeszlosci.
    Trzeba bylo dalej zagladac tu na "fejkowych kontach", ktorych masz przeciez kilka -
    jak sam o tym wyjawiles.
    takiego imbecyla jak ty,to ze swieczka szukac.

    Zdrowia zycze - umyslowego.
    "tfuj" przyjaciej.
    Slon