  • 1. Data: 2012-12-10 19:20:06
    Temat: Wtyk speakera lub podobny
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Witam

    Jak sie po polsku nazywa wtyczka 4-pinowa typu takiego jak od speakera do
    obudowy, cos takiego:

    http://www.moddiy.com/products/Dupont-4%252dPin-Fema
    le-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

    Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
    pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

    Probuje takie cos wygooglowac, zeby kupic i za cholere nie znajduje.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 2. Data: 2012-12-10 20:10:23
    Temat: Re: Wtyk speakera lub podobny
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "R.e.m.e.K" napisal:

> [...]
    > obudowy, cos takiego:
    >
    > http://www.moddiy.com/products/Dupont-4%252dPin-Fema
    le-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

    The page you were looking for appears to have been moved, deleted or does
    not exist

    > Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
    > pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

    Piny stosowane w pinach?
    Chyba chodzi ci o te zaciskane koncówki na kabelki?
    Poszukaj pod "zlacza he14".

    JoteR

  • 3. Data: 2012-12-10 20:28:20
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "JoteR" napisał:

    > Poszukaj pod "zlacza he14".

    Lub pod "złącza kk"
    http://www.tme.eu/pl/katalog/zlacza-he14-raster-254m
    m_100529/#id_category=112944&page=1&s_field=artykul&
    s_order=ASC
    I PLONK warning za wymuszanie "us-ascii". Doprawdy w XXI wieku uprawianie
    takiej linuksiady już nie uchodzi.

    JoteR

  • 4. Data: 2012-12-10 20:52:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 20:10:23 +0100, JoteR napisał(a):

    le-Motherboard-Speaker-Connector-%252d-Black.html

    > The page you were looking for appears to have been moved, deleted or does
    > not exist

    U mnie strona normalnie dziala, ale to fotka z niej, moze sama Ci zadziala:

    http://www.moddiy.com/product_images/h/541/view_imag
    e__25733_zoom.jpg

    > Piny stosowane w pinach?

    Trudno mi to opisac, stad klopot ze znalezieniem. Jeszcze jeden obrazek:

    http://pctechguide.com/images/tutorials/mboard/power
    .jpg

    Takie jak na obrazku, szukam jeden wtyk na 4 piny lub 4 wtyki na pojedyncze
    piny.

    > Chyba chodzi ci o te zaciskane koncówki na kabelki?
    > Poszukaj pod "zlacza he14".

    To wyglada jak wtyki od np. zasilania coolera. Ale to nie to.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 5. Data: 2012-12-10 21:05:11
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "R.e.m.e.K" napisał:

    > To wyglada jak wtyki od np. zasilania coolera. Ale to nie to.

    IMHO to te lub ewentualnie "kk" (piszę o samych końcówkach), sam je kiedyś
    zaciskałem na kabelkach i wciskałem do różnych oprawek, w tym również do
    tych płaskich. Pogrzeb głębiej na tym TME, bo AFAIK to wszystko nazywa się
    potocznie MOLEX-Mini, więc szukanie po nazwie to jak igły w stogu.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-12-10 22:59:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    To pewnie będzie to:
    http://www.tme.eu/pl/details/mx-90123-0104/listwy-i-
    gniazda-kolkowe/molex/0901230104/#
    i to:
    http://www.tme.eu/pl/details/mx-90123-0102/listwy-i-
    gniazda-kolkowe/molex/0901230102/#
    . Tylko pamiętaj, że styki do nich (czy te blaszki które zaciska się na
    kablu) kupuje się oddzielnie. Do w/w Molex-ów to powinno być np. to:
    http://www.tme.eu/pl/details/mx-90119-0109/listwy-i-
    gniazda-kolkowe/molex/0901190109/#
    .

  • 7. Data: 2012-12-11 01:28:31
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Lub pod "złącza kk"http://www.tme.eu/pl/katalog/zlacza-he14-raster-2
    54mm_100529/#id_cate...
    > I PLONK warning za wymuszanie "us-ascii". Doprawdy w XXI wieku uprawianie
    > takiej linuksiady już nie uchodzi.

    ... o ile nie stosuje sie plznaczkow, to us-ascii jest ok.
    (chociaz i tak utf-8 lepszy jest).

  • 8. Data: 2012-12-11 09:28:02
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 12/10/2012 07:20 PM, R.e.m.e.K wrote:
    > Witam
    >
    > Jak sie po polsku nazywa wtyczka 4-pinowa typu takiego jak od speakera do
    > obudowy, cos takiego:

    Złącze żeńskie listwy kołkowej, gniazdo kołkowe.

> [...]
    >
    > Lub tez jak nazywane sa w handlu pojedyncze piny, ktore sa stosowane w
    > pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

    Nazywają się "listwy kołkowe" albo "goldpiny".

    > Probuje takie cos wygooglowac, zeby kupic i za cholere nie znajduje.

    No, nie jest to oczywiste.

  • 9. Data: 2012-12-11 09:57:04
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 22:59:20 +0100, JDX napisał(a):

    > To pewnie będzie to:
> [...]

    Dzieki, nie moglem sie przez godzine do tego dokopac, tam maja tysiace
    drobiazgow w ofercie :-)

    > . Tylko pamiętaj, że styki do nich (czy te blaszki które zaciska się na
    > kablu) kupuje się oddzielnie. Do w/w Molex-ów to powinno być np. to:
> [...]

    Akurat te styki mozna zamowic w ilosci minimalnej: 20 000 szt :)
    Ale sa inne po 10-20 szt. Tylko rozmiary musze dopasowac.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 10. Data: 2012-12-11 10:28:26
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 10 grudnia 2012 (19:20:06) napisano:
> [...]

    > pinach laczacych obudowe z mobo (reset, power, hdd, etc.)?

    > Probuje takie cos wygooglowac, zeby kupic i za cholere nie znajduje.

    "Wtyczka na goldpiny" :). Występuje w różnych szerokościach.
    Jak się nie ma wprawy, to dosyć upierdliwe w montażu, najlepiej kupić
    już założone na przewody:

    http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-bls-ev
    b-goldpin-2-54-i2858476385.html
    http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-2xbls-
    evb-goldpin-2-54-i2852201476.html
    http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-3xbls-
    evb-goldpin-2-54-i2852201515.html
    http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-4xbls-
    evb-goldpin-2-54-i2852201443.html

    Nie biorę odpowiedzialności za tego konkretnego sprzedającego - po
    prostu pierwszy mi się nawinął pod rękę.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub