  • 1. Data: 2012-12-10 17:15:01
    Temat: nagrywarki
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Czy Wam tez, po roku nieuzywania (nagrywania plyt) i sporadycznym
    odtwarzaniu nagrywaki "padaja" tzn. przestaja nagrywac, lub nagrywaja
    tak, ze nie da sie nic odczytac? i to na kazdej predkosci nagrywania.

  • 2. Data: 2012-12-10 18:23:42
    Temat: Re: nagrywarki
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mi stukają przy nagrywaniu, wymieniłem już na 4 nowe sztuki i wszystkie po
    zainstalowaniu stukają przy nagrywaniu - psując płytę... jakieś moce
    piekielne mnie otoczyły...

  • 3. Data: 2012-12-10 18:24:30
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2012 17:15:01 +0100, Mr Misio napisał(a):

    > Czy Wam tez, po roku nieuzywania (nagrywania plyt) i sporadycznym
    > odtwarzaniu nagrywaki "padaja" tzn. przestaja nagrywac, lub nagrywaja
    > tak, ze nie da sie nic odczytac? i to na kazdej predkosci nagrywania.

    Zdarzyło mi się tak.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2012-12-10 22:01:41
    Od: Swift <p...@g...com>

    Nie dokładnie po roku, nie mniej po dłuższym czasie. Przyczyną było zabrudzenie
    soczewki głowicy. Po przemyciu soczewki nagrywarka pracowała normalnie.
    PP

  • 5. Data: 2012-12-10 23:06:17
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-12-10 22:01, Swift pisze:
    > Nie dokładnie po roku, nie mniej po dłuższym czasie. Przyczyną było zabrudzenie
    soczewki głowicy. Po przemyciu soczewki nagrywarka pracowała normalnie.
    Ja sobie kupiłam zewnętrzna na USB (Toshiba) i wyciągam z szafy kiedy
    mi potrzebna. W komputerze mam dwie. Jedną Pioner, drugą świetną Light
    Scribe w komputerze zepsulam, bo przy slabym oświetleniu pokoju
    wsadzilam do niej płytkę z nowej paczki razem z krążkiem styropianu,
    którego oczywiście nie zauważyłam. W nagrywarce zaczęło si toto kotłować
    i niestety nagrywarka do nieużytku już należy. Siedzi w komputerze.
    Trudno się do niej dostać i ją wyciągnąć, jakimiś metalami i grubymi
    śrubami obwarowana, a to nie na moje ręce. Ta na USB jest świetna, mam
    do niej jeszcze całe oprogramowanie Nero.

    --
    animka

  • 6. Data: 2012-12-10 23:48:00
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Swift napisał:
    > Nie dokładnie po roku, nie mniej po dłuższym czasie. Przyczyną było zabrudzenie
    soczewki głowicy. Po przemyciu soczewki nagrywarka pracowała normalnie.

    izopropanol :)