  • 11. Data: 2012-12-11 11:07:05
    Temat: Re: Wtyk speakera lub podobny
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Tue, 11 Dec 2012 10:28:26 +0100, Yakhub napisał(a):

    > "Wtyczka na goldpiny" :). Występuje w różnych szerokościach.
    > Jak się nie ma wprawy, to dosyć upierdliwe w montażu, najlepiej kupić
    > już założone na przewody:
    >
    > http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-bls-ev
    b-goldpin-2-54-i2858476385.html
    > http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-2xbls-
    evb-goldpin-2-54-i2852201476.html
    > http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-3xbls-
    evb-goldpin-2-54-i2852201515.html
    > http://allegro.pl/przewody-polaczeniowe-kable-4xbls-
    evb-goldpin-2-54-i2852201443.html

    > Nie biorę odpowiedzialności za tego konkretnego sprzedającego - po
    > prostu pierwszy mi się nawinął pod rękę.

    O, tego slowa mi bylo trzeba, goldpin! :-)
    Dzieki. W sklepie polecanym przez kolegow wyzej/nizej bylo wszystko ok, ale
    po podsumowaniu calego zamowienia w minimalnych liczbach sztuk + koszty
    transportu zamowienie robilo mi sie na 40 PLN, a to lekka jednak przesada za
    kilka wtyczuszek tego typu.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K