  • Data: 2016-09-13 12:52:03
    Temat: Re: Wybór zawodu - pytanie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 13 września 2016 19:31:07 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Konradzie, ale nawet naszej biednej RP przybywa robotow pracujacych,
    > maszyn CNC, linii automatycznych - ktos to musi programowac,
    > serwisowac, sprzedawac, konfigurowac ...

    Nie wiem jak teraz, ale za moich czasów robotyka na polibudzie nie była dla
    programistów robotów, tylko dla konstruktorów. W tym dla ludzi którzy muszą zrobić
    firmware, ale to dalej jakaś forma konstruktora/projektanta. Użytkownik nie
    potrzebował dyplomu. Może teraz potrzebuje, nie wiem. Samojezdny odkurzacz sam się
    programuje, nie trzeba się niczego uczyć.