  • Data: 2018-04-11 18:19:56
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-11 o 09:22, J.F. pisze:

    > O takich jednak sie nie slyszy.
    > Predzej "pracownica poczty brala kredyty na klientow".

    Też nie słyszałem. O pracowniku poczty również.
    Był przypadek że tak robił pracownik banku.
    Po wyroku w sądzie bank zwrócił kasę poszkodowanemu,
    ale trwało to dwa czy trzy lata.

    > A podobno juz nie trzeba zostawiac ksera :-)
    > Poza tym fotoshop i bedzie i ksero ... chyba, ze bank nowoczesny,
    > kserokopii nie potrzebujemy, tylko pan chwile poczeka, ide do skanera :-)

    To nie ty zostawiałeś, pracownik banku brał twoje dokumenty
    i sobie szedł kserować. Miał to w procedurze udzielenia pożyczki.