  • Data: 2018-04-13 12:53:46
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:palcjr$3bm$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-04-11 o 09:22, J.F. pisze:

    >Też nie słyszałem. O pracowniku poczty również.
    >Był przypadek że tak robił pracownik banku.

    No fakt - i to nie jeden, ale banku, a nie poczty.

    Czyli czujnosc trzeba zachowac, ale najszybciej okradna cie w banku, i
    nawet nie bedziesz wiedzial kiedy :-)

    >Po wyroku w sądzie bank zwrócił kasę poszkodowanemu,
    >ale trwało to dwa czy trzy lata.

    >To nie ty zostawiałeś, pracownik banku brał twoje dokumenty
    >i sobie szedł kserować. Miał to w procedurze udzielenia pożyczki.

    Mial. A teraz ma "poprosic klienta o zgode na kserowanie dowodu" :-)
    Moze sie skonczyc na oswiadczeniu "klient nie wyraza zgody".

    Teoretycznie powinno miec to krotkie nogi, kiedys zauwaza, ze
    wszystkie kredyty na falszywe dane zalatwil jeden pracownik, praktyka
    jednak sugeruje cos innego.

    J.