  • Data: 2018-04-19 10:05:56
    Temat: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-04-19 o 09:23, J.F. pisze:

    >>> To chyba ta sama sprawa ....
    >>> http://www.dzienniklodzki.pl/strefa-biznesu/pieniadz
    e/a/pracownica-getin-banku-wyludzila-kredyt-bank-chc
    e-by-splacil-go-klient,3472719/

    > Chyba ze juz na tym etapie - nie ma umowy, to nie wiadomo kto wystawil
    > i kto zgubil :-)
    >
    > Ale pare rat wplacaja, wiec pracownik jest czysty i wysyla do
    > archiwum.

    Bez znaczenia, jak kompletu nie będzie pracownik który udzielał
    kredyty jest pierwszym podejrzanym.

    > Hm, czy to to aby takie proste ... tzn takie formalne.
    > Bo moze "nie mamy umowy i nie wiemy dlaczego" :-)

    Skoro nie mają umowy to bezprawnie żądają spłaty a przy okazji
    wykonali już kilka innych czynności, też bezprawnie.

    > Albo komputer, ktory prawidlowy skan wybielil :-)

    Nie wymyślaj, zasranym obowiązkiem pracownika jest sprawdzenie czy
    skan który zrobił jest czytelny.

    > Jeszcze jest wersja "na innego pracownika".
    > Kazdy ma indywidualne haslo, ale praktyka mowi, ze sie loguja na
    > kolezanke, bo tak czasem latwiej :-)

    To już jest problem banku.
    A niezależnie kto wpisał do komputera ważne jest kto stworzył
    dokumentacje papierową.

    > Czyli lepszego nie znamy.

    Są po prostu inne. Trudno powiedzieć czy na pewno gorsze.