  • Data: 2018-09-17 21:48:27
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Alternatywa?

    Mam milion rzeczy porozrzucanych po całym stole. Następnie przykrytych
    różnymi (bardzo ważnymi) papierami. Bez problemu znajduję to, czego mi
    potrzeba. Często nawet bez naruszania kilku młodszych warstw, jestem
    w stanie dokopać się do pokładu starszego, robiąc tylko małą lokalną
    odkrywkę. Problem zaczyna się wtedy, gdy zaczynam rzeczy układać na
    jakichś półkach, pudełkach itp. Wtedy już nie wiem gdzie co mam. Więc
    może większy stół?

    > Jeden z problemów (poza ludzkim lenistwem) było wówczas to, że aby
    > cokolwiek zmienić trzeba było pójść do komputera, odpalić go, dostukać
    > się do PC-File, wyszukać plik, wyszukać rekord, zmienić, zapisać. W dobie
    > smartfonów łudzę się, że mając coś takiego w kieszeni jakoś uda mi się
    > utrzymać rygor.

    A te opisy w komputerze same się robiły?! Może gdyby mieć takiego
    spidera, jak w guglu mają, co łazi i to wszystko indeksuje...

    --
    Jarek