  • Data: 2018-10-09 17:26:00
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 9 October 2018 09:55:33 UTC-5, Jarosław Sokołowski wrote:
> [...]
    lision-Rear-end-Car-Laser-Tail-12v-led-car-Fog-Light
    -Auto-Brake/32502580869.html

    > Przecież nie chodzi o to, by było jasno, tylko żeby (pozorne) źródło
    > światła znajdowało się w pewnej odległości za jadącym samochodem.

    Co i tak skraca sie do tego czy punkt na czarnym asfalcie bdzie jasniejszy niz
    zarowka w tylnim swietle.
    Oba czerwone, tak samo pochlaniane przez mgle.
    Jak laser to albo punktowy (czyli nie widzialny z szerokiego kata albo siakis rozmyty
    czyli strata jasnosci).

    Jak tak to juz chyba lepiej zestaw lampek choinkowych za autem wlec.

    > Trzy albo pięc. Wcześniej była mowa o warunkach pogodowych, w których
    > to jest granica widzialności.

    Jak z takiej odleglosci nie widac przeciwmglowych tylnych to te lasery tez widoczne
    nie beda.

    > A potem jeszcze zderzki szesnastu innych powolnych podróżników
    > autostradowych. Jak dla mnie, gra warta świeczki.

    A jak dla mnie sciema taka jak ten kickstarterowy noz do twardego masla z dziurkami.
    Tak samo sie niektorzy upierali ze to epokowe osiagniecie inzynierii maslanej.

    > A co, nie ma takich? Są.

    No to trza aby je mozna bylo kupic na allegro i montowac. Albo zeby producenci
    samochodow je montowali jako opcje. A nie jakies laserki popierdolki.

    > Austriacy w Alpach malują na poboczu duże białe kropki w równych odstępach.
    > Jest do nich instrukcja obsługi: widzisz przed sobą trzy kropki, zredukuj
    > prędkość do tylu a tylu, jeśli widzisz tylko dwie, zwolnij do tylu.
    > Proste i skuteczne. Ale to jakby co innego niż światła samochodu. Zupełnie
    > niezależne.

    I pomysl niezly.
    Choc wiesz, u nas sie na jezdni takie paski maluje. Moze tez warto dorobic do tego
    ideologie ile km/h nalezy jechac jak widac tylko trzy lub piec pasow?

    > Rozwijając tę myśl można stwierdzić, że używanie tylnych świateł podczas
    > mgły powinno być zakazane.

    Biorac pod uwage debilizm niektorych moze i tak.

    > Raczej wzrośnie. Bo co z tego, że widać drogę, a samochodów nie?

    Jak zwykle, probujesz dyskusje sprowadzic do glupich dogadywanek?