    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wykrywanie urządzeń w RWD. Ile cali ma cal?
    Date: Mon, 16 May 2016 21:14:14 +0200

    W dniu 16.05.2016 o 01:11, Kviat pisze:
    > W dniu 2016-05-15 o 21:19, Marek pisze:

    > A to:
    >
    > https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Mozilla/Mob
    ile/Viewport_meta_tag
    > (w treści jest też odnośnik do tego:

    Hej.

    Dokładnie ten artykuł czytałem. W wujku Google pojawia się ona jako #1.
    Mogę się zgodzić, że 1 piksel CSS może zająć 4 czy 8 czy ... pikseli
    urządzenia. Kłopot w tym, że cal ma zawsze 96 pikseli i nigdy nie ma
    rozmiaru cala - więc teoria się wali. Oczywiście w szczególności na
    monitorze o rozdzielczości 96dpi cal będzie calem.

    Po drugie, skoro HTML nie dostaje informacji o rozdzielczości matrycy (w
    dpi) to jak się ustala czy mamy użyć CSS jak dla komórek czy jak dla
    tabletów czy jak dla desktopów? Nie wyobrażam sobie procesu detekcji na
    podstawie sprawdzania w bazie danych nazwy przeglądarki / systemu
    operacyjnego i na tej podstawie domniemanie czy to urządzenie należy do
    danej grupy.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek