    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Wykrywanie urządzeń w RWD. Ile cali ma cal?
    Date: Fri, 3 Jun 2016 22:30:41 +0200
    <nhvkuo$p3e$1@news.icm.edu.pl>
    <584pgwu4fnpf$.ab4mjimn01ko$.dlg@40tude.net>
    <nibvjj$pi6$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>

    W dniu 03.06.2016 o 11:27, Borys Pogoreło pisze:

    > I wymyśliłeś media queries, tylko trudniejsze w obsłudze :)

    Serio? Czemu tak uważasz? Zresztą nie ja to wymyśliłem lecz resolution
    jest parametrem media queries. Wydaje mi się dużo prostsze panowanie nad
    wielkością tekstu (w szczególności) gdy znamy DPI urządzenia. Operowanie
    szerokościami pikselowymi wydaje mi się abstrakcyjne bo po pierwsze sam
    zauważyłeś, że piksel w ujęciu CSS jest jednostką wyssaną z palca i
    zależy od widzimisię producenta danego urządzenia.

    Po drugie - te jednostki nie mają sensu bo nie wiemy czy na ekranie o
    szerokości 1000px czcionka 12px będzie mikroskopijna, czy też wielkości
    konia bo to zależy jak duży jest piksel na danym urządzeniu. Natomiast
    przy DPI wartości są jednoznaczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek