eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWyłączanie systemowych › Re: Wyłączanie systemowych
  • Data: 2018-08-18 18:45:17
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Fri, 17 Aug 2018 14:20:49 +0200, w <5b76bd21$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > W dniu 2018-08-16 o 16:07, r...@k...pl pisze:
    > > Thu, 16 Aug 2018 14:54:44 +0200, w <5b7573a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>,
    > > Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):
    > >
    > >> Sprzęt z Androidem to jednak co innego niż np Linux, w nim producent nie
    > >> daje możliwości pracowania użytkownikowi w trybie admina. Także wielu
    > >> producentów wycofuje się z gwarancji gdy użytkownik będzie się upierał
    > >> aby pracować w tym trybie.
    > > To ktoś reklamuje jeszcze sprzęt z tytułu gwarancji?
    >
    > Jasne, dwa moje telefony wstecz reklamowałem Alcatela, i po prostu z
    > nieba (bo był to straszny kit) mi spadła propozycja zwrotu pieniędzy, bo
    > serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.
    > Tak że warto liczyć na gwarancję.

    Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.

    > >> I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
    > >> sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
    > >> na razie nie będę niczym ryzykował.
    > > Tomasz Pecha.
    >
    > E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.

    Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
    Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: