eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmWyłączanie systemowych › Re: Wyłączanie systemowych
  • Data: 2018-08-19 09:10:52
    Temat: Re: Wyłączanie systemowych
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-08-18 o 18:45, r...@k...pl pisze:
    >
    >> Jasne, dwa moje telefony wstecz reklamowałem Alcatela, i po prostu z
    >> nieba (bo był to straszny kit) mi spadła propozycja zwrotu pieniędzy, bo
    >> serwis telefonu nie potrafił naprawić i nie mieli takiego modelu na wymianę.
    >> Tak że warto liczyć na gwarancję.
    > Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.

    Ojejku, chcesz się spierać o nazwę gwaranta?

    >
    >>>> I tu jest właśnie pies pogrzebany - mój
    >>>> sprzęt jest nowy i jestem z niego mega zadowolony, tak że przynajmniej
    >>>> na razie nie będę niczym ryzykował.
    >>> Tomasz Pecha.
    >> E tam - pech, w tym przypadku to stanowczo za duże słowo.
    > Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
    > Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.


    Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
    że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
    do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
    aplikacja do SMSów trochę niedomaga? Nadawanie sobie praw Admina jest
    złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
    szczęściu że ci uznali reklamację.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: