    Subject: Re: Wyłączanie systemowych
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <t...@4...com>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 19 Aug 2018 09:10:52 +0200

    W dniu 2018-08-18 o 18:45, r...@k...pl pisze:

    > Ja reklamuję z rękojmi, gwarancji nawet nie czytam.

    Ojejku, chcesz się spierać o nazwę gwaranta?

    > Ja reklamowałem zrotoowany telefon (chyba nawet 2x) i nie było problemy.
    > Jeden raz zrobiłem tylko unroot, bo ewidentnie był do wymiany.

    Ja też w różnych sklepach zwracałem zakupiony sprzęt, aż przyszedł czas
    że nie dostałem zwrotu gotówki ani wymiany na inny, poszedł na naprawę
    do serwisu. Mam ryzykować że zwrócą nienaprawiony bo mi fabryczna
    aplikacja do SMSów trochę niedomaga? Nadawanie sobie praw Admina jest
    złamaniem umowy gwarancyjnej, tak że w Twoim wypadku możesz mówić o
    szczęściu że ci uznali reklamację.