  • 21. Data: 2010-01-19 22:22:24
    Temat: Re: Wyłączenie przekierowań w Play
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2010-01-18 23:14, Ircys pisze:

    > Gdzie Play pisze, że usługę "Już w zasięgu" można wyłączyć?

    Nie pisałem o usłudze "już w zasięgu" (to już mam wyłączone) tylko o
    wyłączeniu przekierowań kiedy tel jest zajęty lub użytkownik niedostępny.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 22. Data: 2010-01-20 18:01:29
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 19 Sty, 23:22, Olo <w...@j...cy> wrote:

    > Nie pisałem o usłudze "już w zasięgu" (to już mam wyłączone) tylko o
    > wyłączeniu przekierowań kiedy tel jest zajęty lub użytkownik niedostępny.

> [...]

    Tak wiem, już przecież tłumaczyłem, że pomyliłem tylko nazwę usługi
    ale cały czas miałem na myśli właściwą usługę (przekierowanie).

    Ircys