  • Data: 2017-03-20 20:51:42
    Temat: Re: Wyłącznik timer o pracy cyklicznej
    Od: JaNus <bez@adresu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli Ty nie potrafisz to nie odradzaj innym bo sa tacy co potrafia
    > podpilowac kilka plastikowych elementow w pol godziny.

    Tak, ale to wymaga (przynajmniej!) umiejętności posługiwania się
    suwmiarką, a przecież Adam nie za bardzo wiedział, jak zmierzyć nią
    średnicę małego otworka. To, że "sa tacy co potrafia" - nie znaczy
    przecież, iż należy do nich pytatiel!
    A dodaj do tego konieczność rozebrania całej tarczy z ząbkami, i ich
    dydolenia (w imadle? zamocowane do tarczy nie dadzą dostępu do
    piłowanych powierzchni!), po czym trzeba to jeszcze złożyć. To już
    lepszy jest pomysł z użyciem _dwóch_ timerów cyfrowych, opisany pod:
    W dniu 2017-03-20 o 20:36, JaNus pisze: (...)
    - roboty na pięć minut.

    > Przy stalym programie taka operacja bedzie latwiejsza do
    > przeprowadzenia niz bawienie sie w elektronike i programowanie.

    Oj tam, zaraz mi wielka "elektronika". Jeden przekaźniczek, kondensator
    sporej pojemności, i odpowiednio dobrany potencjometr, pewnie jeszcze
    kilka oporniczków. Czyli coś, co każdemu z Was pewnie wala się po
    szufladach.