  • 41. Data: 2012-02-20 22:13:53
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:jhubcj$cud$1@node2.news.atman.pl...

    > 300 to nie, ale 200 czy 180 jest tu bardziej prawdopodobne bo dla takiego
    > motocykla to taka wsamraz przelotowa prędkość.

    Chlopaku, wsamraz to masz przelotowa glowke.

  • 42. Data: 2012-02-20 22:14:19
    Od: "kajus44" <k...@i...pl>

    AZ wrote:

    > Chłopaku, motocykl którym jechał Wałęsa jest stworzony do
    > zapierdalania a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest
    > po prostu męcząca dla nadgarstków i łokci.

    A gdyby tam z tyłu, na siedzeniu, siedziała Pańska matka? To też byś
    zapierdalał, bo by Cię łokcie bolały?

  • 43. Data: 2012-02-20 22:15:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Motocykle akurat hamują niezbyt rewelacyjnie.
    > Jak siedzi na motorze ktoś kto naprawdę umie jeździć, to droga hamowania
    > jest porówynwalna z gorszymi samochodami osobowymi (tak 40+m ze 100km/h).

    Kolejny idiota.

  • 44. Data: 2012-02-20 22:17:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin N1

    > 180-200 to raczej normalna prędkość przelotowa takich maszynek. :>

    Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

  • 45. Data: 2012-02-20 22:19:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 21:43, AZ pisze:

    > a nie turlania się 120 km/h. Taka jazda nawet moim jest po prostu
    > męcząca dla nadgarstków i łokci.

    Może uderzałeś łokciem o brzeg wanny i stąd ten ból?? ;)

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 46. Data: 2012-02-20 22:25:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Ghost

    > Kolejny idiota.

    Skoro już się przedstawiłeś, to może pójdziesz na grupę sobie
    podobnych? :>

  • 47. Data: 2012-02-20 22:34:09
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Mon, 20 Feb 2012 22:04:20 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ale z drugiej strony jak by poginał, to po zderzeniu z SUV-em nawet
    > najlepsi lekarze by go nie poskładali.

    na YT kiedyś oglądałem foty czy filmik z miejsca wypadku - przyhaczył on w
    przedni błotnik jeszcze przed kołem - praktycznie sam początek maski - wiec
    czy był to SUV czy jakikolwiek inne auto nie miało większego znaczenia.

  • 48. Data: 2012-02-20 22:37:51
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Chlopaku, wsamraz to masz przelotowa glowke.

    napisal znafca.

    sz.

  • 50. Data: 2012-02-20 22:47:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 22:14:19 +0100 osobnik zwany kajus44
    wystukał:

    oczywiscie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2012-02-20 22:47:07
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na autostradzie, od wielkiego dzwonu.

    To na jednym kole, chyba ze dzwon nastapi wczesniej.

    sz.