  • 221. Data: 2012-02-23 15:56:45
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/23/2012 03:27 PM, Marcin N wrote:

    > Aleście się uwzięli, żeby dyskutować o łokciach.
    > Pogadajcie o tym na priv, czy coś...

    Przepraszam, dałem się podpuścić trolowi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 222. Data: 2012-02-23 18:39:21
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    >Tyle, że ja wiem, że jechałem zatopiony we własnych myślach i za mało uwagi
    >poświęciłem przewidywaniu błędów innych.

    Czasem jednak nie masz wplywu na nic:
    http://www.youtube.com/watch?v=rYqoou3SIIU

    sz.

  • 223. Data: 2012-02-23 19:21:08
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-23 18:39, szufla pisze:

    > Czasem jednak nie masz wplywu na nic:
    > http://www.youtube.com/watch?v=rYqoou3SIIU

    W pełni się zgadzam. Sobiesław Zasada pisał jednak, że tylko jeden na
    dziesięć wypadków "nie z Twojej winy" - było faktycznie nie do
    uniknięcia. Grunt, to uniknąć pozostałych dziewięciu.

    W przypadku Wałęsy - moim zdaniem ja bym uniknął wypadku - przede
    wszystkim znacznie zwalniając przed przeszkodą wielkości samochodu oraz
    objeżdżając przeszkodę jak najszerzej - żeby samemu być widocznym z daleka.

    Ale to tylko gdybanie w wygodnym fotelu...