  • 71. Data: 2012-02-21 10:21:28
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    > Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
    > plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.

    To tak czysto teoretycznie oczywiście.
    Bo na przykładzie pewnej sprawy mogę stwierdzić, że (przynajmniej
    niektórzy) wypisują w opiniach co im się podoba. W znanej mi sprawie
    biegły opisał w opinii inne miejsce, niż to, gdzie zdarzenie miało
    miejsce (inna ulica - opis zgadzał się z nazwą, ale nie z miejscem
    zdarzenia), a ponadto napisał, że w dniu xxx dokonał oględzin pojazdu,
    kiedy to pojazd ten został ponad miesiąc wcześniej sprzedany (nie - u
    nowego właściciela też oględzin nie było). Na tej podstawie śmiem
    twierdzić, że biegli mogą pisać poważnie, albo jakiekolwiek bzdury,
    zależne np. od nastroju, albo oczekiwań stron.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 72. Data: 2012-02-21 10:21:43
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > Na autostradzie? http://www.sadistic.pl/motocykl-traktor-vt81378,45.h
    tm

    Mowa byla o autostradach :)

    sz.

  • 73. Data: 2012-02-21 10:28:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 10:21 AM, szufla wrote:
    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > Mowa byla o autostradach :)

    No skoro na zwykłej drodze można 300 to i na autostradzie ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 74. Data: 2012-02-21 10:33:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    8863,Ponad_300_km_godz__Na_nowym_odcinku_A2_do_Swiec
    ka.html

    > No skoro na zwykłej drodze można 300 to i na autostradzie ;-)

    Na ustostardzie mozna szybciej :)

    Najlepsze jest to:
    "Biegli stwierdzili, ze gdyby Walesa jechal zgodnie z przepisami to i tak
    nie uniknalby wypadku " LOL
    sz.

  • 75. Data: 2012-02-21 10:35:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/21/2012 10:33 AM, szufla wrote:

    > Na ustostardzie mozna szybciej :)

    Ano ale teraz wszystko ma kagańce na 299 ;-)

    > Najlepsze jest to:
    > "Biegli stwierdzili, ze gdyby Walesa jechal zgodnie z przepisami to i
    > tak nie uniknalby wypadku " LOL

    Uniknąłby, bo w tym miejscu był później już po odjeździe Toyoty ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2012-02-21 10:37:44
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 21.02.2012 LEPEK <n...@n...net> napisał/a:

> [...]
    > twierdzić, że biegli mogą pisać poważnie, albo jakiekolwiek bzdury,
    > zależne np. od nastroju, albo oczekiwań stron.

    Rzetelność biegłych to osobny temat.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 77. Data: 2012-02-21 10:42:45
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na ustostardzie..

    O kurw... sorry :)

    sz.

  • 78. Data: 2012-02-21 10:58:23
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski nabazgrał(a):

    > Rzetelność biegłych to osobny temat.

    Rzetelność biegłych zależy od pozycji oskarożenego ...

  • 79. Data: 2012-02-21 10:58:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Tue, 21 Feb 2012 08:45:08 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Biegły nie jest od ocenania kto jest winny wypadku i komu wyjdzie na
    > plus, a komu na minus. Biegły ma jedynie stwierdzić przebieg wypadku.

    Tyle że w tej sytuacji musi być podany przedział niepewności.
    No chyba że ten biegły mowiąc 115, jest abslutnie pewny że nie było to 114,
    ani 116 i że żadna ze stron tej wersji nie jest w stanie zakwestionować
    nawet o 1km/h.
    Jeżeli jest inaczej, to taka ocena jest bezwartościowa.

    Bo jeżeli jest to 115km/h +-20km/h, to Wałęsa będzie odpowiadał za 95, a
    kierowca Toyoty bedzie się bronił prędkością 135km/h.

  • 80. Data: 2012-02-21 11:11:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Że Ty pizda jesteś to nie znaczy, że od razu wszyscy, na autostradzie to
    > ile fabryka dała...

    Czym jezdzisz?