  • 1. Data: 2011-06-15 19:57:36
    Temat: Wypadek motocyklistów - Wołoska
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Dziś około godz 17:30

    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,przebiegal-prze
    z-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

  • 2. Data: 2011-06-15 20:05:28
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Wołoska
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Dziś około godz 17:30

    http://arbiter.pl/files/g/0_934247570_2011061517811.
    jpg
    http://arbiter.pl/files/g/0_1170070079_201106151782.
    jpg

  • 3. Data: 2011-06-15 20:05:59
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2011-06-15 21:57, Arbiter pisze:
    > Dziś około godz 17:30
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,przebiegal-prze
    z-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

    Sezon na samobojcow ktorzy przy okazji swojej glupoty innych chca za
    soba pociagnac.. Niezle sie kierowca tego gsxra bedzie musial teraz
    tlumaczyc za denata, o ile sam przezyje (ja mialem troche wiecej szczescia).

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2011-06-15 20:27:15
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 15.06.2011 22:05, marider pisze:

    z-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

    > Sezon na [...] glupoty

    na pasy się wchodzi, nie wbiega

  • 5. Data: 2011-06-15 20:48:34
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Wo?oska
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-06-15 21:57, Arbiter wrote:
    > Dzi? oko?o godz 17:30
    >
    > http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,przebiegal-prze
    z-pasy-wjechal-w-niego-motocykl,227651.html

    od pewnego czasu przestałem zaglądać na tvnwarszawa.. nic tylko same
    wypadki.. :-(

    --
    jeDrASS

  • 6. Data: 2011-06-16 03:40:47
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Arbiter"
    Dziś około godz 17:30

    Wolno nie bylo - ale kto jezdzi gsxr wolno...
    Czy teraz precelki zgodnym chorem potepia kierujacego???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 7. Data: 2011-06-16 06:04:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:itb3b2$ce0$1@news.net.icm.edu.pl... W dniu 2011-06-15 21:57, Arbiter
    pisze:
> [...]
    > pociagnac.. Niezle sie kierowca tego gsxra bedzie musial teraz tlumaczyc
    > za denata, o ile sam przezyje (ja mialem troche wiecej

    Że to szczęście z Babcią? Ożeń się z nią.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2011-06-16 06:35:31
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Czy teraz precelki zgodnym chorem potepia kierujacego???

    tak, jeśli jechał tak jak ten 140km

    Ania-Katana

  • 9. Data: 2011-06-16 06:46:36
    Od: Bartek Kacprzak <b...@g...com>

    On 16 Cze, 05:40, "Tytus z domQ" <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Dzi oko o godz 17:30
    >
    > Wolno nie bylo - ale kto jezdzi gsxr wolno...
    > Czy teraz precelki zgodnym chorem potepia kierujacego???

    Dlaczego potepiac?
    W tym miejscu nie ma przejscia a chlopaki ewidentnie biegli do
    tramwaju. Na drugim zdjeciu od Arbitra widac, ze tam jest taka fajna
    skarpa. Jak z niej zbiegli to chlopak na gsxr nawet nie mial czasu sie
    porzadnie przestraszyc. Dzis tez mialem podobna akcje przy dworcu
    Kaliskim w Lodzi, na czerwonym swietle dziadek wystrzelil spomiedzy
    ludzi czekajacych na zielone. Bardzo mu sie pewnie spieszylo na
    pociag.

    Szkoda i chlopakow i dziewczyny.

    pozdrawiam
    Bartek Kacprzak

  • 10. Data: 2011-06-16 07:55:53
    Temat: Re: Wypadek motocyklistów - Woloska
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Uzytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@g...com> napisal w
    wiadomosci news:d1cdd31a-c654-4f17-b8aa-
    > skarpa. Jak z niej zbiegli to chlopak na gsxr nawet nie mial czasu sie

    z tego co pisali w artukule i w komentarzach, to dwoch mlodych ziomków
    przebiegalo na przejsciu ale na czerwonym