  • 31. Data: 2010-03-21 17:53:25
    Temat: Re: Wyrok w sprawie postrzelenia motocyklisty.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "KJ Siła Słów"
    > Bo to by znaczylo ze pojecia winy, kary i przebczenia maja dla was i dla
    > mnie podobne znaczenie.
    >
    > Nie za duzo Dostojewskiego Jasiu???
    > wyciagniesz kiedys to niebiesko-biale???
    > Na jakas rybke skoczylibysmy pod Plock...

    Albo za. Na kołki do Murzynowa np.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2010-03-21 18:29:13
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > No to naprawde chlopak mial pecha, ze akurat dostal ta kulke. Na taka
    > ogleglosc to ja mam problem z dlugiej broni w (bez optyki) w cel o
    > wymiarach 2x2m trafic.
    On tez nie trafil pierwszym pociskiem tylko 6 (?). I nie strzelal pojedynczo
    tylko seria pojechal. Wyguglaj reportaz z Chodla tam bylo widac dziury po
    kulach w domach wzdluz ulicy.

    pozdr

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 33. Data: 2010-03-21 18:31:00
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    > Nie mysle o nich, ani nie pisze o nich kretyni.

    Aaa... to do tego to bylo. Sorry, zle odebralem.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 34. Data: 2010-03-21 20:27:27
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > pojedynczo tylko seria pojechal. Wyguglaj reportaz z Chodla tam bylo
    > widac dziury po kulach w domach wzdluz ulicy.
    > pozdr

    O zgrozo!! Czy polska policja filmów się naoglądała?? To wg was jest
    normalne ze policjant posyla serię za ruchomym celem oddalonym o ponad 200m
    ryzykując postrzelenie kilku ludzi boguducha winnych? A co gdyby ten pocisk
    nie trafil w rzekomego bandytę a w zwykłego cywila wyglądającego przez okno
    swojego domu z ciekawości co ten radiowóz wyprawia na drodze? Albo jakiegoś
    innego uczestnika drogi?! Nie znam tej sprawy od podszewki ale w momęcie jak
    po okolicznych budynkach sa ślady po strzelaninie to ciarki mi po plecach
    przechodzą... Jak tak wogóle można?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 35. Data: 2010-03-21 20:44:44
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tej sprawy od podszewki ale w momęcie jak po okolicznych budynkach sa
    > ślady po strzelaninie to ciarki mi po plecach przechodzą... Jak tak

    Przecież pisałem, że policjanci byli pijani...

    --
    Grzybol

  • 36. Data: 2010-03-21 21:18:29
    Od: Watson <p...@g...com>

    On 20 Mar, 12:36, The_EaGle <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    trzelila-ich-syna,w...

> [...]
    > za duperele, ale  w tej sytuacji dzieciak zrobił z siebie kompletnego
    > idiotę a rodzice nie widząc w tym winy swojego dziecka teraz wieszają
    > psy na policji. Swoją drogą na pewno wiedzieli że nie ma PJ na motocykl
    > i nim jeździ i wtedy prawo im nie przeszkadzało.
    >
    > Natomiast policja jest nie tylko od zatrzymywania za złe parkowanie ale
    > także aby skutecznie zatrzymać bandziora bo a kiedy ktoś taranuje
    > policjanta to niech się nie spodziewa z jego strony pobłażliwości, moim
    > zdaniem miał prawo gnoja zastrzelić i to zrobił. Amen.

    Ile ty masz lat? 15?

    W każdym razie młody idealista z Ciebie.

    Kolo w czapeczce z orzełkiem się wkurwił bo gość go olał, jego Co Ma
    Władzę Nad Asfaltem i zajebał mu bezmyślnie serią.

    A to było wykroczenie, za które zgodnie z prawem możesz dostać karę
    pieniężną, a nie kare śmierci.

    Błędy ludziom się przydarzają, dlatego rodzina powinna dostać
    odszkodowanie.

    I nie opowiadajcie jacy jesteście inni, siadając na moto i tak
    zostajecie dla reszty społeczeństwa dawcami.

    Wasze uśmiechy, akcje charytatywne i wspieranie Policji jest bez
    znaczenia.

    Przy najbliższej możliwej okazji zostaniecie potraktowani jak ten kolo
    z Chodla.

  • 37. Data: 2010-03-21 22:25:09
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-21 18:01, Ivam pisze:
    > Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Aha... a motocyklista zgwalcil jego babcie na przejsciu dla pieszych.

    Nie, on wczesniej oblukal policjantowi sprzeta i powiedzial, ze brac

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 38. Data: 2010-03-22 06:43:18
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 08:57:03 -0700 (PDT), jeszua napisał(a):

    > a policji nie mozna karac za wykonywanie obowiazkow i korzystanie z
    > uprawnien, jakie posiadaja. mieli zatrzymac przestepce uciekajacego
    > motocyklem po napadzie z bronia w reku

    Tamtych bylo 2, byli inaczej ubrani, motocykl byl innego koloru. Ale poza
    tym wszystko sie zgadza. W 2004 w Poznaniu wpakowali 30 kulek w samochod.
    Jeden niewinny czlowiek zginal, drugi jest kaleka. Tez sie wszystko
    zgadzalo - bandzior tez mial rece i nogi i mial jechac samochodem. I tez w
    obronie wlasnej - chcieli przejechac policjanta oddalajac sie od niego.
    W tym samym roku odstrzelili 2 osoby w Lodzi, bo dzielni policjanci nie
    odrozniaja ostrej amunicji od gumowej. Weterynarza od tygrysa tez nie
    odrozniaja...
    Tylko jak rzeczywiscie trafia na bandziorow, to dostaja becki.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 39. Data: 2010-03-22 11:08:45
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 21 Mar, 22:18, Watson <p...@g...com> wrote:

    > Przy najbliższej możliwej okazji zostaniecie potraktowani jak ten kolo
    > z Chodla.

    Ja wiem? Zatrzymali mnie niedawno z wynikiem 120/60, pogadali, dali
    100 zł + 2 pkt., pożyczyli szerokiej drogi. Miło było, generalnie. Nie
    zauważyłem, żeby wyciągali pistolety.

    Ale ja to od początku jeżdżę po jakimś innym świecie, gdzie większość
    jest fajna a burasy nieliczne i egzotyczne.
    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

  • 40. Data: 2010-03-22 12:21:45
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Watson" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    >Władzę Nad Asfaltem i zajebał mu bezmyślnie serią.
    >A to było wykroczenie, za które zgodnie z prawem możesz dostać karę

    Mylisz skutek interwencji z karą. To nie była kara.

> [...]
    >znaczenia.
    >Przy najbliższej możliwej okazji zostaniecie potraktowani jak ten kolo

    Watsom z całym szacunkiem -ale sie z tobą nie zgadzam :)

    b.