  • Data: 2014-11-18 11:12:28
    Temat: Re: Wysylanie plikow na DropBox
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Kosewski" <p...@m...nowhere> napisał

    > DropBox na którą platformę...?

    Pod Windows 7, DropBox 2.10.52 (o jaka platforme pytasz?)

    > Pod Windowsem wystarczy najechać myszką na ikonę w tray'u. Wyświetla
    > się transfer i pozostały czas. Po kliknięciu podobna informacja będzie
    > widoczna w oknie.

    Nie wiem co masz na mysli piszac "na ikone w tray'u".
    Ja ikony wysylanych plikow widze jedynie w katalogu DropBoxa na moim dysku.
    Ikony z pilkami juz wyslanymi maja zielony ptaszek a w trakcie wysylania
    niebieskie kolko ze strzalkami. Jesli najade myszka na ikone ktora sie
    jeczcze laduje to wyswietla mi sie:
    Typ elementu: MP4
    Rozmiar: 160 MB
    Dlugosc: 00:03:41
    i nic wiecej.
    Po kliknieciu nie otwiera mi sie zadne okno a zaczyna mi sie odtwarzac film
    .
    Z tego wynika ze Ty piszesz o zupelnie innym miejscu o ktorym ja nie mam
    zielonego pojecia gdzie istnieje.
    Czy mozesz mnie bardziej oswiecic?

    --
    Tomasz