  • Data: 2015-05-18 16:07:00
    Temat: Re: Wysyp "30"?
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-18 o 14:42, J.F. pisze:

    > Prawidlowo czy nieprawidlowo - obowiazuje.
    > No moze tam prawnicy i sady maja rozne zdanie, ale skoro tablica stala,
    > to czemu kierowca lekcewazy ?

    na pewno?
    a jak nie ma tablicy to też obowiązuje? bo codziennie wjeżdżam do miasta
    drogą która nie ma tablicy i według oznakowania mogę jechać 90km/h w
    prawie całym mieście (są lokalne ograniczenia) - powinienem na mapie
    odszukać granicę administracyjną tego miasta i od tego momentu jechać
    50km/h?

    Łukasz