  • Data: 2013-12-20 00:00:56
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 Dec 2013 22:51:58 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

    > Ale po co mieliby się dogadywać, parę lat stabilizacji, bez sraczki
    > legislacyjnej. Skąd to przekonanie że w parlamencie ma być jednomyślność?

    Nie musi. Tylko ze wtedy nic sie nie da uchwalic. Co moze nie byloby
    takie zle w stabilnym kraju, pare lat bez zmiany przepisow i bez
    koniecznosci lektury DU ... ale aktualne przepisy musza byc dobre.
    Czasem jednak zmiana jest potrzebna, i co wtedy ? Szczegolnie ze w
    Unii zyjemy, a Unia czasem przepis narzuca.

    A kto bedzie rzadzil ? 460 ministrow ?

    Ale nie martw sie - to zaowocuje wyksztalceniem dwoch silnych partii
    :-)

    J.