  • Data: 2019-12-09 12:36:53
    Temat: Re: Wzmacniacz operacyjny się wzbudza
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > To cienko, kable wejściowy i wyjściowy masz ekranowane?

    Tak. Zasilający i do LEDa nie są ekranowane (LED jest wyprowadzony na
    obudowie na krótkim przewodzie), ale oba sygnałowe są.

    > bo może po nich się sprzęga, chociaż 15khz to trochę za mało na kable,
    > to chyba po zasilaniu.

    Masz pomysł, jak to jeszcze ugryźć?

    Będę chciał najpierw spróbować zmniejszyć R2, nawet 10x (i proporcjonalnie
    zwiększyć C9, ale teraz C9 i tak jest odłączony, nie podłączałem jeszcze
    przełączników filtrów). Tylko R2 = 1k wprowadzi... nie wiem jak to
    określić -- nierównomierność impedancji? Na wyjściu mini-whipa jest
    wtórnik z rezystorem 220R w emiterze. Zastanawiam się, czy i jak wpłynie
    to na filtr R2 + C9.