  • Data: 2018-01-28 11:55:37
    Temat: Re: Wzmocnienie sygnału GSM
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-27 o 13:06, yabba pisze:

    > Musisz jeszcze sprawdzić jakie pasmo potrzebujesz do telefonu, a jakie
    > pasmo ma antena do modemu.
    >
    > Moi koledzy zrobili kiedyś repeater pasywny do serwerowni, w której
    > były bramki GSM, a siła sygnału była dość słaba. Antena na zewnątrz -
    > kilka czy kilkanaście metrów kabla przez betonowe ściany - antena w
    > serwerowni. Sygnał zauważalnie się poprawił.
    >
    > yabba

    Ale jak to sprawdzić? Modem pracuje na różnych kategoriach przesyłu
    danych - od GPRS do LTE, a więc antenę powinien mieć tzw szerokopasmową.
    Ale może ona być ukierunkowana bardziej na poszczególne pasma. Jak do
    tego podejść aby uzyskać odpowiedź czy antena z modemu do internetu
    mobilnego będzie skuteczna w telefonie przy obsłudze rozmów i SMSów?

    Z repiterami już kombinowałem, nie wyszło, tak że rozglądam się za jak
    inną alternatywą, może bardziej czułą anteną wewnętrzną.