eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaX:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem... › Re: X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem...
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.comp.os.ms-windows.winnt
    Subject: Re: X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem...
    Date: Sat, 30 Sep 2017 23:08:12 +0200

    > Czy jest 2. jakiś inny program, możliwie najprostszy,
    nie wiem czy pomogę, ale chciałem zapytać, czy sprawdziłeś wszystkie
    oczywiste rozwiązania. o ile pamiętam w win XP można stworzyć połączenie
    modemowe. tak jak to się robiło w czasach wdzwaniania się zwykłym
    telefonem do interentu. W ten sposób uzyskasz dwa niezależne połączenia,
    wykorzystujące ten sam modem.

    Top net info, jest (był bo nie używam) zajebistym programem. jeśli Tobie
    nie działa, to poszukaj przyczyny nie działania. ściągnij inną wersję.
    Jeśli program "stoi" to też może być ztego powodu, ze czeka aż modem
    odpowie.

    Modem może mieć take widzimiśię, że działa wolno. czyli jeśli dostaje
    polecenia z palca - wykona, bo człowiek wolno pisze. jak dostanie 3 na
    raz, to wykona tylko pierwsze. i tak byś musiał "debugować" Czyli
    zrestartować kompa i modem, spróbować sie połączyć. jeśli się nieda, to
    wprowadzić jedno polecenie AT cośtam costam i znowu próbować. jeśli nie
    pomoże, to następne.

    JA bym się jednak zaczął przyzwyczajać do innego, mniej problematycznego
    urządzenia. modem usb na stałe przyklejony do ekranu nie przeszkadza za
    bardzo, a kosztuje maks 30zł. modem gsm-wifi (albo kabel usb) widziałem
    juz za 50zł A takie urządzenie zajebiście się sprawdza w słabym zasięgu gsm

    ToMasz

    No albo przejdź na linuksa :) Albo poczytaj jakie podczas startu modemu
    w linuksie dostaje polecenia at