eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaX:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem... › Re: X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem...
  • Data: 2017-10-01 01:10:15
    Temat: Re: X:Problem z modemem GSM, a właściwie, to z jego ustawianiem...
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "HF5BS" napisał:

    > W swojej Windzie, nie mogę przyporządkować initstringa do wywoływanego
    > połączenia. Mogę to jedynie zrobić na poziomie urządzenia, ale to jest
    > jedno ustawienie, a ja potrzebuję 2 różnych połączeń, do 2 różnych
    > operatorów

    Skoro nie udało się to zrobić z poziomu skryptu, to można spróbować "na
    chama".
    Mianowicie napisać skrypt, który wbije do rejestru odpowiednią wartość ciągu
    UserInit - np. u mnie w kluczu:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\
    Class\{4D36E96D-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}\0000
    a następnie wywoła "rasdial connectionname".
    Uprzedzam - nie testowałem, bo mam tyle zdefiniowanych modemów (głównie
    Bluetooth), że już tego nie ogarniam z poziomu rejestru ;->

    JoteR