  • Data: 2015-01-24 19:20:06
    Temat: Re: XILINX - VIVADO
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 stycznia 2015 18:52:44 UTC+1 użytkownik Mario napisał:

> [...]

    Słusznie!! Pomyśl i wyjaśnij!!

    > Wtrącę się troszkę chociaż ogólnie masz rację.
    > Schemat może być robiony hierarchicznie, więc da się podzielić pracą w
    > grupie.

    Guzik ma rację. Też projektuję hierarchicznie. Dlaczego? Bo jeden rzut oka na
    malunek. Antek robi syfrówę, Józek przetwornik AC, Zenek robi FPGA, Zocha robi PCB.

    Rzut oka i wszystko jasne!! Mogę dla jaj podesłać swój projekt FPGA w postaci VHDL -
    strukturalny + niektóre podzespoły behavioralnie. Te drugie to raczej załapiecie
    prawie od strzału.

    Zaś pierwsze..., ni wuja !! Sam po tygodniu przerwy mam z tym problemy. Na grafice,
    wystarczy godzinka...