  • 11. Data: 2014-12-23 21:24:38
    Temat: Re: XILINX - co jest grane?
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 23 grudnia 2014 12:23:59 UTC+1 użytkownik Adam Górski napisał:

    > A pullup-y i pulldown-y na JTAGU oraz innych pinach ?
    > A nie jest tak że tam masy brakuje pomiędzy sprzętem pomiarowym a płytą
    > z FPGA ?

    Konfiguracja się nie rozjeżdża, więc pull up/down'y nie mają żadnego znaczenia na
    JTAG'u. Kwestia masy? No i tu trafiłeś Kolego w sedno. Dzisiaj mój Syn "podprowadził"
    mi kabel USB z mojego badziewia do prototypienia jego badziewia.
    No i woła mnie, że jakieś "cuda wianki" mu się dzieją przy komunikacji
    AVR<=>PC(USB), za Wuja Wacka niepojęte. Noszsz... Kupiłem na straganie nowy kabel
    USB i ... Problem is over !! I u mnie i u Syna !!

    Z czystej ciekawości "przepikaliśmy" ten felerny kabel. Niby wszystko jest OK, ale
    jednak do dupy w działaniu. Ciekawe ...

    Najważniejsze, że nasze badziewia działają poprawnie. Na wszelki wypadek
    sprawdziliśmy na kilkunastu różnych kablach. Jest OK. Z wyjątkiem tego jedynego
    kabla...

    Kamień z serca, ale ponad tydzień nerwów i kupa dobrej nikomu niepotrzebnej roboty...